MOJEKOLO firemní identita

Firemní identita není pouze logo. MOJEKOLO je síť maloobchodních prodejen zaměřující se na cyklistický segment. V rámci firemní identity jsem stavěl na již hotovém logu, které firma používá od svého začátku. Měla také zavedený nějaký “předlayout” jak by měly grafické výstupy vypadat. Mou prací bylo uchopit tuto vizi a dát jí moderní kabátek, který bude jednotný a atraktivní na všech reklamních kanálech.

Fonty jsem trochu oživil. Vybral jsem poutavý a moderní prémiový font Univia PRO, který se velmi přibližoval původně používanému fontu. Jeho výhodou je široká škála výběru tučnosti fontu – font weight. Tento font jsem doplnil doplňkovým fontem Verveine.

Barvičky byly díky logu jasné. Stačilo tedy zanést jejich výčet do manuálu a vybrat vhodné odstíny Pantone a RAL.

Bylo potřeba stanovit, jak vybrané fonty nakombinovat ve výstupech, a toho se v maximální možné míře držet na všech reklamních podkladech..

Na řadu přišel hlavní vizuální prvek, na kterém jsem mohl upustit uzdu své kreativní fantazii. I když jsem měl danou kostru, jak by měl tento prvek vypadat, trošku jsem ho dokořenil a snažil se z relativně obyčejného “obědového menu” udělat něco, co je standardem pro pětihvězdičkové restaurace. Jaké jsou tedy mé ingredience? Noví bajkeři, stromy a hory v pozadí. Celé to utváří scénu, která má více vtáhnout zákazníka do dění, co je to firemní grow. Tedy vybavit se kvalitním kolem a doplňky k němu, a užít si pořádnou jízdu v přírodě. Vše je detailně rozkresleno ve vektorech, tudíž jsem schopen vygenerovat různé formy tohoto prvku dle použití, tak jako upravovat terén a rozmístění stromů s cyklisty.

Jak jsem psal, všechny prvky jsou detailně rozkresleny a s každým se dá “hýbat” v případě potřeby.

Doplňková grafika by měla být z dlouhodobého hlediska také jednotná, i když už zde není pravidlo, že by se měla používat pokaždé. Tady vidíte nějaký přehled toho, co jsem vytvořil, a co z dlouhodobého hlediska na výstupech používám.

Webové stránky jdou také ruku v ruce s firemní identitou a jsou tu zakomponovány všechny její prvky.

Různé marketingové kampaně si vyžadují své bannery na míru. Také tady jsem vytvořil jakési vodítko, layout, jak jednotlivé kampaně tvořit, aby opět byly už od pohledu pro konzumenty identifikovatelné a spojitelné se značkou MOJEKOLO.

I offline respektuje a dotváří kulturu firemní identity. Ať už se jedná o letáčky, plakáty na prodejny, poukázky, inzerci v časopisech a novinách či rollupy.

Vytvořená grafika se dá snadno uchopit i pro decentní a stylové celopolepy aut. Vhodné především pro automobily bílé, nebo černé barvy.

Diskuze