MOJEPNEU firemní identita

  • Návrh a tvorba vizuální identity společnosti (původní logo bylo zachováno). 85% 85%
  • Tvorba kreativních reklamních kampaní a sad. 100% 100%
  • Polepy firemního vozového parku. 100% 100%
  • Tiskový servis. 100% 100%
  • Konzultace. 100% 100%

Marek je pro mě přesně takový grafik, kterého jsem hledala. Spolehlivý, pružný, samostatný, nebojí se nových nápadů, zvládne i nemožné a ještě s perfektním výsledkem. Vášeň pro grafiku, barvy, tvary, cestování a nové věci jde v jeho práci znát. A přesně to se mi líbí!

Ing. Vendula Pěluchová

Marketingová specialistka, www.vendulapeluchova.cz

Firemní identita není jen logo. Potvrzuje to i případ firemní identity v MOJEPNEU. Velká zavedená síť pneuservisů se nedávno přebrandovala a firma si nechala k této příležitosti zpracovat nové logo. I při kusu dobře odvedené práce na logu jsem to neměl snadné, když jsem přebral tento projekt. Abych byl schopen vytvářet atraktivní reklamní podklady, které se drží jednotného firemního stylu, jsou kreativní, nápadité a neokoukané, k tomu jsem potřeboval něco více, než samotné logo.

mojepneu firemni identita font

Bylo třeba stanovit jak daný font nastylovat ve výstupech, a toho se držet na všech reklamních podkladech. Z výsledku jsem byl sám mile překvapen.

Ukázka projektu velká5

Barvičky byly více méně díky logu jasné. Stačilo tedy zanést jejich výčet do manuálu a vybrat vhodné odstíny Pantone a RAL.

Ukázka projektu velká4

O dost zajímavější bylo vymyslet, jak oživit danou firemní identitu, kterou nelze moc zalamovat z důvodu již natištěných bannerů a cedulí. Chtěl jsem, aby byl koncept kreativní, neokoukaný a zároveň velmi variabilní a jednotný. Na pneumatikách není moc zajímavých detailů a s fotkami je to bohužel bída. Co tedy s tím? Jak toho docílit? Odpověď je vektory! A maskotem, který se stane hlavním vizuálním prvkem firmy.

Mojepneu graficka firemni identita marek liska schindler5

Vektory nabízí velkou variabilitu. Je to sice časově náročné na tvorbu a stojí to nějaké peníze, každopádně dá se takto nakreslit téměř cokoliv a vždycky to bude zapadat do nastavené firemní identity. Bude to kreativní a neokoukané. A omezení z nedostatku podkladů výrobců, či vlastních zdrojů pro reklamu, je rázem pryč.

Webové stránky jdou také ruku v ruce s firemní identitou. A i zde se objevuje maskot. Tomu dáváme formu rádce. Za pomocí komiksové bubliny můžeme do reklamního materiálu vždy zakomponovat méně formální informace, které se neztratí ve změti ostatních textů.

Ukázka projektu velká8

Veškerá grafika je velmi variabilní i při zpracovávání tiskových a online bannerových výstupů.

Mojepneu graficka firemni identita marek liska schindler4
Mojepneu graficka firemni identita marek liska schindler3

Vozový park firmy má velký rozptyl, přinejmenším co se značky a modelů týče. Vždy je alespoň zachována bíla barva karoserie, což je základ úspěchu. Vsadil jsem na jednoduchý návrh, který je vhodný na malou i velkou dodávku, ať už je to Mercedes, Citroën nebo Opel. V jednoduchosti je síla a nadčasovost.

Ukázka projektu velká9

Součástí firemní identity jsou taky merkantilní tiskoviny a další drobné reklamní materiály.

Ukázka projektu velká11
Marek Liška marketing vizitka

Marek Liška, Nové Dvory-Podhůří 3832, Frýdek-Místek, IČ: 05804434.
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.

Obchodní podmínky | Cookies | Zásady ochrany osobních údajů

© Marek Liška 2024