Studio regenerace a zdraví – firemní identita

Komplexní zpracování firemní identity masážního studia od loga, až po jednotlivé grafické výstupy pro provozovnu a online komunikační kanály.

Základem je fialová barva, která navozuje pocit klidu a vyrovnanosti. Čehož jako masér chcete u svých klientů dosáhnout – dát jim pocit uvolněnosti, svěžesti… Možnost relaxovat. Již samotný marketing by tak měl působit vyrovnaně, jednoduše a navozovat pocity klidu a jistoty. Jak později uvidíte, samotná barva je úhlavním prvkem a je využita na všech výstupech. Barvou mimochodem taky byla vymalována samotná provozovna.

Vybral jsem dva fonty. Jeden designový, který se především využívá pro velké nadpisy a sekundární font, který se využívá obsahové textování podkladů.

Abych mohl být ve výstupech kreativní, navrhoval jsem další grafické prvky, které jsou úzce spojeny s činností klienta. Ty nadále využívám dle potřeby v jednotlivých výstupech k navození nálady. Ať už jde o polep provozovny, nebo letáček…

Na řadu přišly tiskoviny, které přesně se řídí pravidly přesně stanovené firemní identity.

Pro klienta jsem zpracoval webovou prezentaci, která jde ruku v ruce s firemní identitou a doplňuje veškeré tištěné výstupy. V rámci webu vznikla další grafika, jako jsou ikonky, tlačítka a další.

Klient si u mě nechal také zpracovat základní sady bannerů s představením služeb na sociálních sítích. Výhodou takto jednotných bannerů je snadná tvorba dalšího obsahu pro budoucí příspěvky. Zároveň díky takto graficky zpracované nabídce je klient v sociálním moři lépe rozeznatelný a návštěvníci takto vizuálně zpracované informace snadněji vstřebávají…

Podobně byla uchopena sada bannerů na promo masáže. Byla navržena šablona, která se obsahově obměňuje. Budoucí tvorba tak zabere minimum času. Z důvodu absence vlastních fotografií byly využity prémiové podklady z fotobank, které jsem klientovi zajistil.

Posledním úkolem bylo vymyslet cenově dostupný polep provozovny, včetně zajištění produkce samolepek a polep skrz reklamní agenturu.

Diskuze