Studio regenerace a zdraví – firemní identita

Komplexní zpracování firemní identity masážního studia od loga, až po jednotlivé grafické výstupy pro provozovnu a online komunikační kanály.

Začněme hezky popořadě. Logo jsem navrhl ve dvou variantách. Jednoduchá varianta loga apeluje především na dobrou čitelnost názvu. Logo je určeno pro malé profilové obrázky na sociálních sítích, záhlaví webu, atd…

Druhá varianta loga je doplněna o grafický prvek. Ten je poměrně komplexní a složitý, proto tato varianta loga je zejména vhodná pro velké formáty, kde samotné logo bude dobře čitelné a zároveň se vyplní prostor, který by byl jinak nevyužitý… Takové logo jasně mluví samo za sebe o co tady jde…

Základem je fialová barva, která navozuje pocit klidu a vyrovnanosti. Čehož jako masér chcete u svých klientů dosáhnout – dát jim pocit uvolněnosti, svěžesti… Možnost relaxovat. Již samotný marketing by tak měl působit vyrovnaně, jednoduše a navozovat pocity klidu a jistoty. Jak později uvidíte, samotná barva je úhlavním prvkem a je využita na všech výstupech. Barvou mimochodem taky byla vymalována samotná provozovna.

Vybral jsem dva fonty. Jeden designový, který se především využívá pro velké nadpisy a sekundární font, který se využívá obsahové textování podkladů.

Abych mohl být ve výstupech kreativní, navrhoval jsem další grafické prvky, které jsou úzce spojeny s činností klienta. Ty nadále využívám dle potřeby v jednotlivých výstupech k navození nálady. Ať už jde o polep provozovny, nebo letáček…

Na řadu přišly tiskoviny, které přesně se řídí pravidly přesně stanovené firemní identity.

Pro klienta jsem zpracoval webovou prezentaci, která jde ruku v ruce s firemní identitou a doplňuje veškeré tištěné výstupy. V rámci webu vznikla další grafika, jako jsou ikonky, tlačítka a další.

Klient si u mě nechal také zpracovat základní sady bannerů s představením služeb na sociálních sítích. Výhodou takto jednotných bannerů je snadná tvorba dalšího obsahu pro budoucí příspěvky. Zároveň díky takto graficky zpracované nabídce je klient v sociálním moři lépe rozeznatelný a návštěvníci takto vizuálně zpracované informace snadněji vstřebávají…

Podobně byla uchopena sada bannerů na promo masáže. Byla navržena šablona, která se obsahově obměňuje. Budoucí tvorba tak zabere minimum času. Z důvodu absence vlastních fotografií byly využity prémiové podklady z fotobank, které jsem klientovi zajistil.

Posledním úkolem bylo vymyslet cenově dostupný polep provozovny, včetně zajištění produkce samolepek a polep skrz reklamní agenturu.

Diskuze